Nyheter

  • 2019-03-14
    Största ökningen av kundnöjdhet i Sverige

    Grattis Kalmar Länstrafik! Enligt Kollektivtrafikbarometern 2018 har Kalmar Länstrafik den största ökningen i Sverige av andelen kunder som är nöjda med senaste resan. Ett fantastiskt resultat där man

  • 2017-12-20
    Samarbete med Transdev och Västtrafik

    Transdev tar med sina förare på en resa med KundskapsBussen. Tillsammans med Västtrafik och Magnusson & Kennberg Varumärkesutveckling satsar man på att göra verklighet av konceptet "Det goda kundmöte

  • 2017-09-21
    Samarbete för ett bra kundbemötande. Elmia 10 oktober, 12.00.

    På Elmia Future Transport den 10 oktober klockan 12.00 - 12.40 träffar du Matz Magnusson och Tommy Kennberg under ett seminarium kring hur värdegrund och varumärkeslöfte kan påverka kundbemötandet.

  • 2017-08-23
    Fem tips för ett hållbart varumärke, 9 september

    Fem tips för utveckling av ett hållbart varumärke. Välkommen till Växjö och Mat 2017 den 9 september. http://matsmaland.se/seminarier-lordag-9-september/

  • 2017-04-26
    Engagemang ger högre lönsamhet

    En stor studie av den amerikanska arbetsmarknaden "State of the American Workplace" visar att företag med stort engagemang bland medarbetarna har högre lönsamhet.

  • 2017-03-02
    Kundnöjdheten ökade 23%

    Resenärernas kundnöjdhet ökade 23% i Kalmar Länstrafik mellan 2015 och 2016 enligt Kollektivtrafikbarometern.

  • 2016-12-09
    Öresundskraft ny kund

    Tack Öresundskraft för bra energi! Vi fick möjlighet att engagera nästan fyrahundra medarbetare i koncernens målsättningar för framtiden. Vilken härlig framtidstro!

  • 2016-03-27
    Varumärkesskolan startar den 8 april

    Utbildningen drivs i regi av Almi och vänder sig till dig som har ett mindre företag eller står i begrepp att starta ett nytt och som vill veta mer om hur du kan utveckla din marknadsföring och skapa

  • 2015-10-23
    Framtidens resenärer vill ha upplevelser

    Barnens demonstrationståg på Elmia Future Transport gjorde succé! Eventet hade stor genomslagskraft på mässan. Dessutom kunde barnen själva bekräfta budskapet: Busschauffören är viktig för upplevelsen

  • 2015-09-09
    Varumärkets värde, en hävstång för din försäljning. Seminarium 2 oktober

    Med ett starkt varumärke som hävstång kan du hålla högre priser och sälja mer.